I suck at this...

Oh, look i'm alive!!

Vad har hänt? Var nere hos Joey för nån helg sen gjorde Borås och Göteborg osäkert.... haha, nej men I had so much fun, love hanging with that fierce bitch. Blev mycket dricka och utgång och whole lot of gay! Hann itne ens med Liseberg! Men det ska bli changes nu sista Juni då jag drar ner igen, that's right... This summer is gonna be awesome!

Annars då har börjat Träna igen hard! Och börjar få reslutat so i fucking love it, i keep on going, gymmet is killing me, joggingen is killing me men har kommit in i det nu så det är all back to normal.

Snart den 23:e maj, börjar jag en utbilding också så vi får se vad som händer där! Ska faktiskt bli riktigt kul.

Oh by the way har någon märkt att jag inte finns på facebook längre? That's right! I'm the guy without facebook kan säga att det har varit lite som rehab den senaste tiden haha har det inte ens på mobilen längre OMG! Men ja facebook sucks... kanske kommer tillbaka när jag känner mig ensam ;)

Nää fuck this shit, nu har jag iaf bloggat och nu ser att jag lever...

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0