HOW R U DOIN?

Hey!

Well klev upp 04.00 idag did my shit, och åkte in till skolan.... grejen den var att jag var där 2 timmar innan jag börja! WIN!! FUN FUN FUN! Inte kul så mycket kan jag säga. Men went good idag trött Josip made it through the day åt äckel skol mat också fun!

Hemma nu ska ta och "städa"göra middag och sova... lol.... hey i've been up since 04.00 don't hold it against me!

Also jag är less inte på livet men bara allmänt less på folk som bara är som dem är.... fucking get real.
//END OF RANT //

Not back to this Britney Spears kommer till danmark i oktober = hon kommer förmodligen hit också.... dem lägger till datum på hennes europa turne sakta men säkert än så länge finns det 7 länder där.... by the end of tonight we will see! O_O

ADIOS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0