BABY YOUR A FIREWORK!

Hellllllllllllooooo readers! Are you out there, out, there, there, there? No ok.

Har börjat med min utbildning denna vecka, so much fun kan jag säga men allt är inte klart 4 av 8 får komma in great, so i ahve to be at my best vara där 8.30 varje morgon and be my best? I can do that, har gått bra so far. can't wait to be awesome imorgon igen! Kom hem vid 15.30 igår gick och träna efter att ha gjort mitt här hemma, sen blev det sova innan klockan ens var 20.00. Fabolous kommer nog bli så ikväll också. Skönt att faktiskt kliva upp på morgon och ha motivation till något..... det händer inte ofta här... keeping it on the downlow for a while. Nu ska jag ut och jogga och sedan sova ADIOS!

Om livet ändå vore enkelt som lilla Nalas, loved by everyone and being taken care off all the time! <3


Kommentarer
Postat av: tanja/syster!!!!!!!!!!!!! :D

2011-05-19 @ 00:13:24
Postat av: tanja/syster!!!!!!!!!!!!! :D

Jag tycker om dig :) <3

2011-05-19 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0