Cheers to the freakin Weekend!

Då var helgen över! Har haft en amazing weekend, räknar helg från och med Onsdagen då jag hade sushi lunch with the gals och blev bjuden på sushi av the amazing and talented Aina <3 thank you girl! Torsdag hängde jag hos Julia med Kicki och Lilli ytterst mysigt! ;) Blev även bjuden på mat då av Kicki, ja jag är ett charity case denna vecka! HAHa

Fredagen var det grilltime då var beautiful Sofia med också! <3 Min Kvinna Kicki grillade åt oss två älskar att se henne jobba love! sen blev det lite dricka på det och och resten av kvällen är en blur, vill helst inte prata om det!

På lördagen skulle jag till Linda, men man mår som man förtjänar eller? Men det var ändå en awesome dag var med Plättan vi gick på bio och såg "Red Riding Hood" som jag för övrigt tyckte var awesome! Sen på kvällen kan jag säga att jag fick ett väldigt roligt samtal! hahaha

Söndagen blev också en sån chill och awesome dag, inväntade plättan hem vi gjorde potatisgratäng och satt och chilla på balkongen.. bara!

Och så kommer vi till idag! Another sunny and great day! Spent with the amazing Plätt Matte kom hit runt fem tiden och vi spelade basket, måste säga att jag är fan så grym på basket, jag vann ALLA gånger, blev så tråkigt att spela när man inte hade värdiga motståndare, kom massa skit ungar på basket plan så vi var på jakt efter basketplan vi åkte genom hela Timrå! Men fun var det! :D

All in all en awesome helg! jag ger den 8/10 - ni kan gissa var dem andra 2 poängen försvann haha!

(lägger in bilder till det här inlägget imorgon )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0